The smart Trick of بیماری زونا نظرات That No One is Discussing

Wiki Article

او افزود: «با احترام تمام [به انتقادات متحدان اسرائیل] اما ما در حال مبارزه با شیطان هستیم و از جهان انتظار داریم تا زمانی که حماس را از روی نقشه حذف می‌کنیم، در مبارزه با شر به ما کمک کند.»

● دلیل اینکه چرا زونا در برخی افراد ایجاد می‌شود؛ اما در برخی دیگر نه نامشخص است. در افراد مسن به دلیل ایمنی کمتر در برابر عفونت‌ها شایع‌تر است.

اگر سیستم ایمنی شما ضعیف است و علائم این بیماری را دارید هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنید. در حال حاضر، پیشگیری قطعی برای این بیماری وجود ندارد اما تشخیص و درمان زودهنگام باعث می شود طول درمان شما کوتاه تر شده و رنج و درد و سختی کمتری را متحمل شوید.

وولکر تورک، بلندپایه‌ترین مقام حقوق بشری سازمان ملل متحد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت که اسرائیل مقصر این وضع است و این گزینه‌ای «باورپذیر» است که اسرائیل قحطی را همچون سلاحی در جنگ غزه به کار گرفته است.

● درد ناشی از زونا معمولاً در اعصاب نواحی زیر رخ می‌دهد:

چند گروه مسلح در غزه فعال است و این گروه‌ها به دنبال چه هستند؟

همچنین افرادی که قبلاً دچار بیماری زونا شده‌اند، بسیار به ندرت باز هم به این بیماری مبتلا می‌شوند، در واقع شانس ابتلای مجدد به این بیماری فقط در حدود ۱% است.

○ عفونت باکتریایی که با پوست قرمز، متورم یا گرم بیماری زونا چیست در زمان لمس مشخص می‌شود.

قبل از مصرف هر گونه دارویی برای درمان زونا در دوران بارداری با پزشک خود صحبت کنید.

● بدون درمان، زونای چشم می‌تواند منجر به مشکلات جدی از جمله از دست دادن بینایی برای طولانی مدت و زخم دائمی به دلیل تورم قرنیه شود.

کمیسر حقوق بشر سازمان ملل می‌گوید قحطی غزه می‌تواند جنایت جنگی باشد

بیماری زونا چیست و چگونه درمان می‌شود؟ (به‌همراه ویدیو)

با توجه به عود مکرر ضایعات جهت بررسی به متخصص پوست مراجعه کنید

● زونا می‌تواند بر روی باسن هم ظاهر شود. زونا معمولاً فقط یک طرف بدن را درگیر می‌کند، بنابراین ممکن است در یک باسن بثورات یا زخم‌های پوستی داشته باشید؛ اما در سمت دیگر نه.

Report this wiki page